شرایط و قوانین فروشگاه:
ثبت هر سفارش و یا تراکنش مالی با فروشگاه اینترنتی فرش توکلی به معنی پذیرش شرایط و قوانین ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.
اطلاعات خریدار:
خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول آدرس کامل پستی، کد پستی و مشخصات خود را با کیبورد فارسی به دقت و کامل وارد کنید و حتما ایمیل و شماره تماسی که قرار می دهید معتبر باشد تا در صورت نیاز بتوان با شما تماس گرفت. ضمنا در صورتی که اطلاعات مندرج در حساب کاربری شما صحیح نباشد، هرگونه تاخیر، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خریدار می باشد.
قیمت ها و موجودی کالاها:
با توجه به کیفیت و اصالت فرشهای موجود در سایت، سعی ما بر این بوده که قیمت های موجود کمترین قیمتهای بازار باشد. با توجه به احتمال عدم موجودی با در نظر گرفتن نوسانات موجودی در بازار فرش، و در جهت احترام به سلیقه مشتریان، بعد از ثبت سفارش، همکاران ما جهت بررسی کد فرش و موجودی انبار و تولید در سه روز آتی طرح درخواستی شما اقدام کرده و در صورت موجود بودن به اطلاع مشتری خواهد رسید.
نحوه سفارش:
برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید، اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می توانید با بخش فروش تماس حاصل نمایید.
ارسال سفارش:
برای شهر تهران ارسال فرشها رایگان بوده و امکان پرداخت در محل برای مشتریان فراهم می باشد. و مشتریان عزیز بعد از ثبت سفارش و تاییدیه از طرف همکاران واحد فروش خرید خود را قطعی کرده و در محل آدرس مذکور هزینه را پرداخت مینمایند. و برای شهرستان در شرایط عادی در صورت پرداخت آنلاین سفارش ها ظرف ۲۴ ساعت کاری بسته بندی و ارسال خواهند شد، در صورت واریز به حساب زمان ارسال بسته ها ۲۴ ساعت کاری پس از تایید تراکنش توسط بخش حسابداری می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشی که در زمان ثبت سفارش تعیین می شود، ارسال می شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش تا باربری شهرستان مقصد به عهده فروشگاه توکلی می باشد. همچنین این امکان وجود دارد تا بسته مشتری با روشی غیر از روش های مندرج در سایت ارسال گردد که در این صورت پیش از ثبت سفارش، مشتری می بایست با بخش فروش هماهنگی لازم را بعمل آورد . بدیهی است هزینه ها و مسئولیت روش درخواستی مشتری به عهده خود او می باشد.
هزینه های ارسال:
تمامی هزینه های ارسال در شهر تهران رایگان می باشد و برای شهرستان ها تا باربری شهر مقصد رایگان می باشد.
روش های پرداخت:
پرداخت مبلغ سفارش به روش های گوناگون شامل پرداخت نقدی (بانک – کارت به کارت – کارت خوان در محل فروشگاه) و پرداخت آنلاین میسر می باشد که در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است. در صورتی که سرعت ارسال بسته برای شما مهم می باشد پیشنهاد می گردد حتما پرداخت را به صورت آنلاین و از طریق درگاه اینترنتی انجام دهید. در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت ۲۴ ساعت نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و اطلاعات پرداخت را به بخش حسابداری و مالی ارسال نماید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش حذف شده و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.
پیگیری سفارشات:
پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها “در دست اقدام” می باشد که پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به “ارسال شده” تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته، به مشتری ارسال می گردد.
مرجوع نمودن کالا:
پس از دریافت بسته، مشتری ۴۸ ساعت (بسته به تعداد اقلام یک سفارش درصورت هماهنگی با بخش فروش و دریافت تاییدیه این زمان قابل افزایش می باشد) فرصت دارد تا نسبت به تست و آزمایش محصولات دریافتی اقدام نموده و در صورت وجود هرگونه اشکال با تکمیل فرم استرداد بخش فروش را مطلع نماید.
لازم به ذکر است در صورتی که کالای برگشتی سالم باشد و بخش کارشناسی سلامت آن را تایید نماید متناسب با زمان و مبلغ کالا، هزینه کارشناسی دریافت گردیده و هزینه برگشت کالا نیز به عهده خود مشتری می باشد.
قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده ( ۱ الی ۳ روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت میگیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد.
تمامی بازگشت وجه های واحد حسابداری فقط به نام شخص حقیقی صاحب حساب کاربری فروشگاه انجام می گردد.
در صورتی که حساب کاربری ثبت شده در فروشگاه متعلق به سازمان دولتی یا دانشگاه باشد می بایست شماره حساب اعلام شده متعلق به همان سازمان یا دانشگاه باشد.
در صورت عدم تطابق نام صاحب شماره حساب (یا کارت) اعلام شده از طرف مشتری با نام حساب کاربری موجود در فروشگاه، برگشت وجه از واحد مالی و حسابداری صورت نمی گیرد.
گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات:
کالاهای ارائه شده در فروشگاه در حالت عادی شامل گارانتی، خدمات پس از فروش و یا امکان عودت نمی باشد، مگر اینکه در توضیحات مندرج در فروشگاه در خصوص یک محصول زمان و نحوه گارانتی مشخص شده باشد.
مالیات:
در حال حاضر در خرید نقدی مالیات دریافت شده از مشتری صفر می باشد.
لغو سفارشات:
مشتری تا زمانی که خرید توسط واحد فروش تایید نشده است امکان لغو سفارش خود را دارد.
قابل ذکر است زمان برگشت وجه سفارشات به خریدار طی یک زمان مشخص شده (۱ الی ۳ روز کاری درصورت ارائه اطلاعات حساب توسط خریدار و ثبت درخواست بخش فروش با توجه به درخواست خریدار) توسط بخش مالی صورت میگیرد و اطلاعات پرداخت هر سفارش در تاریخچه سفارش مد نظر درج میگردد
آسیب دیدن سفارش در حین حمل بسته:
سفارشات ارسالی توسط فروشگاه تا جای ممکن به صورت محکم و با ایمنی بالا بسته بندی می شوند.
برگشت خوردن سفارش:
در صورتی که بسته پس از ارسال به مبدا برگشت بخورد، علت برگشت بسته بررسی می شود و در حالتی که علت آن عدم حضور شخص در زمان تحویل و یا اشتباه بودن مشخصات گیرنده (آدرس، تلفن، کد پستی و نام) باشد، خریدار موظف به پرداخت مجدد کل هزینه ارسال خواهد بود و در حالتی که مقصر فروشگاه باشد (ناخوانا بودن آدرس، درج اشتباه مشخصات و یا مشکل در بسته بندی) با هزینه فروشگاه مجددا ارسال خواهد شد. آدرس مقصد به صورت پیش فرض همان آدرس درج شده در زمان ثبت نام میباشد. در صورتی که خریدار در زمان سفارش ادرس دومی تعریف کند ملاک مقصد گیرنده ادرس دوم یا سوم میباشد لذا به این نکته توجه نمایید.
تخفیف:
قیمت های درج شده در سایت بر اساس تک فروشی می باشد (به جز مواردی که بسته ای ارائه میشود). بر همین اساس درخواست تخفیف تنها برای حالتی که تعداد سفارش داده شده از هر جنس بالا باشد بررسی می شود و برای تعداد های پایین تخفیفی اعمال نمی شود.
نکته: کالاهایی که در دسته بندی فروش ویژه قرار داشته باشد شامل تخفیف نمی گردد و در صورت استفاده از کد تخفیف برای خرید این کالا ها، سفارش ثبت شده ترتیب اثر داده نمی شود.
پیش فروش:
به صورت پیشفرض در صورتی که کالا در انبار موجود نباشد امکان سفارش آنلاین آن کالا در سایت فروشگاه وجود دارد و این امکان به این خاطر است که همکارن واحد فروش کد فرش را بررسی کرده و در صورت امکان موجودی و تولید کارخانه در چند روز آینده به شما اطلاع دهند.
اعتبار پیش فاکتور:
اعتبار پیش فاکتور ثبت شده برای پرداخت صرفا چهار روز بعد از ثبت سفارش است و پس از این مدت لغو خواهد شد.
شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه:
خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری کشور از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هرگونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خرید می بایست رأساً نسب به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذی صلاح اقدام نماید.
تغییر شرایط و قوانین:
حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.
واحد فروش سایت فروشگاه اینترنتی فرش توکلی